Kuzey Amerika’nın ev sahipliğinde düzenlenen 2026 FIFA Dünya Kupası’nda grup aşamasını geçemeyerek turnuvaya veda eden A Milli Futbol Takımı, özel uçakla Los Angeles’tan ayrılıp İstanbul’a ulaştı.
YENİ BİR GAZETE – Amerika Birleşik Devletleri, Meksika ve Kanada’nın ortaklaşa organize ettiği 2026 FIFA Dünya Kupası’nda mücadele eden ay-yıldızlı ekibin turnuva serüveni resmen sona erdi. D Grubu’nda yer alan ve son karşılaşmanın ardından elenmesi kesinleşen millilerimiz, uzun bir yolculuğun ardından Türkiye’ye ayak bastı.
Son galibiyet teselliye yetmedi
Dünya Kupası D Grubu’ndaki üçüncü ve son müsabakasında turnuva ev sahiplerinden Amerika Birleşik Devletleri ile karşı karşıya gelen A Milli Futbol Takımı, sahadan 3-2’lik galibiyetle ayrılmayı başardı. Son maçta alınan bu üç puana rağmen ilk iki karşılaşmada alınan şanssız sonuçlar nedeniyle gruptan çıkma şansını kaybeden ay-yıldızlı ekip, son düdükle birlikte turnuvaya veda etmiş oldu.
Kafile İstanbul Havalimanı’na ulaştı
Müsabakanın tamamlanmasının ardından vakit kaybetmeden dönüş hazırlıklarına başlayan milli takım kafilesi, Amerika Birleşik Devletleri’nin Los Angeles şehrinden kalkan özel bir uçakla Türkiye’ye doğru hareket etti. Okyanus ötesi uçuşun ardından sabah saatlerinde İstanbul Havalimanı’na teker koyan uçaktan inen milliler, Genel Havacılık Terminali’nden çıkış yaptı.
TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu da kafilede yer aldı
İstanbul Havalimanı’ndaki karşılama sırasında turnuva boyunca takımı yalnız bırakmayan Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu’nun da milli takım kafilesiyle birlikte yurda döndüğü görüldü. Oldukça üzgün ve moralsiz oldukları gözlenen futbolcular ve teknik heyet, havalimanında alınan yoğun güvenlik önlemleri altında kendilerini bekleyen otobüslere binerek alandan ayrıldı.